A forcapil oldat máj vagy gyomorpanaszt okozhat? – www.forcapil.hu
olaho80 kérdezte, mikor: 4 hét

Tisztelt Cím!
Kb 2 hete használom a forcapil oldatot napi szinten. Hajmosás után is. Napokban a gyomrom és máj környékén szúró égő fájdalmat érzek, puffadok, hasmenésem van. A kérdésem az lenne, hogy ezt okozhatja a termék napi szintű használata? 20-25 fújás. Segítő válaszukat előre is köszönöm.
Tisztelettel: olaho80

1 Answers
Forcapil Adminisztrátor Adminisztrátor megválaszolva, mikor 4 hét

Ilyen összefüggésről nincs tudomásunk és valószínűtlen, hogy a helyi kezelés a májfunkciót befolyásolná. Javasoljuk, hogy forduljon panaszával orvoshoz, mert a tünetek hátterében más okok lehetnek. Célszerű lenne étkezéséről és a tünetek jelentkezéséről részletes naplót vezetnie. Ez segítséget jelenthetne az orvosnak az esetleges terápia rendelésében.


AZ OLDALON MEGJELENŐ TERMÉKEK KAPHATÓK A GYÓGYSZERTÁRAKBAN ÉS GYÓGYNÖVÉNY-SZAKÜZLETEKBEN, VAGY MEGRENDELHETŐK ITT WEBÁRUHÁZUNKBAN!