Antiösztrogén gyógyszer okozta hajhullás és hajszálvékonyodás és a Forcapil – www.forcapil.hu
Itt a szakértő válaszol az Ön kérdéseire!Kategória: A haj- és köröm problémákkal kapcsolatban feltett kérdésekAntiösztrogén gyógyszer okozta hajhullás és hajszálvékonyodás és a Forcapil
Györgyi kérdezte, mikor: 5 hónap

78 éves nő vagyok. Csontáttétes emlőrák miatt az operáció, sugarazás és kemo után másfél éve havonta biszfoszfonát infúziót kapok és Exemestane antihormon gyógyszert, valamint Ibrance kapszulát szedek. Néhány hónap óta erősen hullik a hajam, és a hajszálaim elvékonyodtak.
Kérdezem, hogy a Forcapil szedése segíthet-e a hajproblémán, illetve nem zavarja-e az ismertetett daganatellenes kezelést.
Szíves segítségüket előre is köszönöm: J. Gy.

1 Answers
Forcapil Adminisztrátor Adminisztrátor megválaszolva, mikor 5 hónap

Kedves Györgyi!
 
A sugár- és kemoterápia következménye a fokozott hajhullás. A FORCAPIL készítményeket káros következmények nélkül szedheti  a kezeléssel egyidejűleg, vagy kezelés után is. Ezek a készítmények segítik a hajhagymák regenerálódását. Meggyorsítják a nyugvó, de még élő hajhagymák feléledését. A sugár- és kemoterápia után a haj rendszerint ismét kinő.
Szeretném azonban felhívni szíves figyelmét, hogy a kor előrehaladtával a szervezet regenerációs képessége csökken. Tehát ne tekintse sikertelenségnek, ha hajának állapota nem fogja elérni a kezelés megkezdése előtti állapotot a Forcapil kezelés mellett sem.
Általános állapotának a Forcapil kezelés inkább előnyös, mert a benne lévő vitaminok és nyomelemek segítik a szervezet regenerációját.


AZ OLDALON MEGJELENŐ TERMÉKEK KAPHATÓK A GYÓGYSZERTÁRAKBAN ÉS GYÓGYNÖVÉNY-SZAKÜZLETEKBEN, VAGY MEGRENDELHETŐK ITT WEBÁRUHÁZUNKBAN!